Thursday, November 29, 2012

sokonglah insdutri blog kita

Assalamualaikum.

Guwa geram betol lah. Ni first time guwa post dalam blog baru lagi canggih dan terkini angkara perbuatan yang aku masih tidak faham adakah perlu dari si pemilik otak bijak yang hacked blog lama guwa. Dah elok-elok guwa buat blog lama tu sampai bertitik-titik peluh. Ni nak marah ni. Dasar. =,="

Okay, guwa tukar nama jadi aku pulak ya bebeh.

Blog lama aku dulu kau orang boleh usha kat SINI. Adakah perlu begitu wahai hacker? Blog baru ni rasa nak tukar imej gengster atau black metal la pulak. Biar hacker-hacker respect sikit kat aku yang dah menjadi mangsa kerakusan mereka menonjolkan kecerdikan dorang dalam ilmu komputer ini dengan menindas aku.  Takpa, semoga kamu mendapat ketenangan dan hidayah untuk guna kebijaksanaan itu di jalan yang sepatutnya. 

Lupakan. Guwa kasi can kali ni. Kan keluar guwa lagi tu.

Maka, dengan penuh kerendahan hati dan ketinggian budi, mohon blogger-blogger supaya menyokong kewujudan blog muda aku ni. Tinggalkan komen seperti mana kau orang pernah buat di blog lama aku dulu. Dan kalau kau orang boleh follow balik blog baru ini, lagi lah aku berbesar hati dan berterima kasih.

:: Hang, ya ang semua. Sokonglah blog ini naa.

No comments:

Post a Comment